2021. augusztus 9., hétfő

Pula 3. nap

 3. Nap. 

A szokásos bemelegítés után a mai alkalommal a mozdulatszínház és a láthatatlan színház gyakorlatainak segítségével fejlesztettük koncentrációs készségünket. Meggyőződésem, hogy a mindennapi pedagógiai munka során is rendkívül hasznos hasonló gyakorlatok alkalmazása. Következő lépésként trénerünk Ines, Hófehérke és a hét törpe történetének segítségével készített fel a folyamatdrámával való ismerkedésre. Különböző interaktív gyakorlatokkal dolgoztuk fel a történetet, zárásként pedig kis csoportokban interaktív mesemúzeumot rögtönöztünk. Véleményem szerint mind angol órákon (storytelling esetén) mind történelemórákon alkalmazható a gyakorlat, igazi erénye pedig az, hogy a tanulók valódi szereplőivé válnak a tananyagnak. A nap zárógyakorlata egy folyamatdrámában való részvétel volt. A gyakorlat a mediátor segítségével kiválóan alkalmazható osztályfőnöki és etika órákon, akár valós konfliktusok megértésére, feloldására is.

A tréning és az ebéd után pihenést fürdőzés követte, majd estefelé, kerékpártúrát tettünk a Monsival erődhöz, amely részét képezte Póla - az Osztrák-Magyar Haditengerészet legfontosabb kikötője - védelmi rendszerének.
 





 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése