Feladat alapú tanulás, avagy hogyan engedjük át a gyeplőt a diákoknak a nyelvórán
A
mai délelőtt rendkívül kreatívan telt. A feladatot egy papír pohár
tartalmának feldolgozása jelentette, egy rövid történetet kellett írnunk
és előadnunk. Amint a mellékelt képen látható, a pohárban meglehetősen
hétköznapi tárgyak voltak. Az előadások után kérdésekkel ellenőriztük,
hogy a közönség megértette a történetet - így a nyelvtanulás során
elsajátítandó készségek közül többet is gyakorolhattunk.
A
kreativitás itt még nem ért véget - a következő feladatban az általunk
készített absztrakt rajzokhoz írtunk verset, rövid színdarabot, mesét és
rappet. A multidiszciplinaritás maradéktalanul megvalósult.
A
délutánt az Ír Emigráció Múzeumában, az EPIC-ben töltöttük. Ez a
kiállítás az ír diaszpóra és a más országokba kivándorlás történetét
mutatja be roppant interaktív formában. Kedvencem az ír irodalmat
bemutató könyvtár terem volt - benne a következő idézettel: Egy ír a
drámaírásban alkotott nagyot. Írt egy darabot, melyben nem történik a
világon semmi - kétszer. (Samuel Beckett: Godot-ra várva)
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése