2022. július 29., péntek

Florence - Day 5

Elérkeztünk a tanfolyam utolsó napjához. Először a trénerünk, Riccardo kedvenc programjával, az OBS studioval fogunk foglalkozni. Annak idején, COVID-kor használtam, a képernyőmet és magamat videóztam, amit aztán tanóra gyanánt küldtem a gyerekeknek. Természetesen tanultam újdonságokat, érdekességeket is. A legjobban akkor működne, ha tudnék zöld hátteret mellékelni! 

Filmora Wondershare - ez az utolsó videószerkesztő program, amivel megismerkedünk. Itt is a vágással, trimmeléssel, audio leválasztással kezdtünk, majd a software megismerése után az elmúlt napokról kellett egy összeállítást csinálni. Jól sikerült :)  

Holnap reggel indulunk csak, hiszen ki kellett volna már jelentkezni a többieknek, azt pedig nem akartam, hogy céltalanul bolyongjanak péntek délutánig. Így remélem ma még medencézünk, holnap pedig útba ejtjük Maranelloban a Ferrari múzeumot. Mégiscsak 3 pasival jöttem. 




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése